Śnieżka – fotorelacja

Korzystając z długiego weekendu „wyskoczyliśmy” do Karpacza. Od razu po dotarciu na miejsce, nie marnując cennego czasu, ruszyliśmy na najwyższy szczyt Karkonoszy – Śnieżkę (1602 m n.p.m.). I jak to często w górach bywa gdy znaleźliśmy się na szczycie pogoda uległa drastycznej zmianie, w ciągu kilku chwil zrobiło się bardzo zimno, a widoczność zmalała do kilkudziesięciu metrów. Choć to nic w porównaniu z dniem dzisiejszym gdzie w połowie drogi, mimo szczerych chęci i samozaparcia, w końcu poddaliśmy się i postanowiliśmy zawrócić już z czeskiej strony Karkonoszy w drodze do Szpindlerowego Młynu. Wiatr „urywał głowę”, deszcz zacinał, a temperatura spadła do 3,5 stopnia brrr…. Dobrze, że wcześnie rano udało nam się pobiegać 40 minut w górach w normalnych warunkach… Spragnieni widoków i wyczekując poprawy pogody jutro robimy kolejne podejście.

Śnieżka1

Ograniczymy się do fotorelacji – Śnieżka, Karpacz i Karkonosze to temat nieobcy każdemu. Żałujemy tylko, że widoczność nie pozwoliła nam na zrobienie zdjęć z samego szczytu Śnieżki 🙁

Dla porządku trasa jaką szliśmy: Karpacz Górny – Polana – Mały Staw – Samotnia – Strzecha Akademicka – Kopa – Dom Śląski – Śnieżka – Dom Śląski – Strzecha Akademicka – Polana – Karpacz Górny (szlaki: zielony – niebieski – żółty – czarny – czerwony – niebieski – zielony). Dystans – 16,5 km, czas – 3h 15 minut.