Cze 20 2014

Śnieżka – fotorelacja

Korzystając z długiego weekendu „wyskoczyliśmy” do Karpacza. Od razu po dotarciu na miejsce, nie marnując cennego czasu, ruszyliśmy na najwyższy szczyt Karkonoszy – Śnieżkę (1602 m n.p.m.). I jak to często w górach bywa gdy znaleźliśmy się na szczycie pogoda uległa drastycznej zmianie, w ciągu kilku chwil zrobiło się bardzo zimno, a widoczność zmalała do kilkudziesięciu metrów. Choć to nic w porównaniu z dniem dzisiejszym gdzie w połowie drogi, mimo szczerych chęci i samozaparcia, w końcu poddaliśmy się i postanowiliśmy zawrócić już z czeskiej strony Karkonoszy w drodze do Szpindlerowego Młynu. Wiatr „urywał głowę”, deszcz zacinał, a temperatura spadła do 3,5 stopnia brrr…. Dobrze, że wcześnie rano udało nam się pobiegać 40 minut w górach w normalnych warunkach… Spragnieni widoków i wyczekując poprawy pogody jutro robimy kolejne podejście.

Śnieżka1Ograniczymy się do fotorelacji – Śnieżka, Karpacz i Karkonosze to temat nieobcy każdemu. Żałujemy tylko, że widoczność nie pozwoliła nam na zrobienie zdjęć z samego szczytu Śnieżki 🙁

Dla porządku trasa jaką szliśmy: Karpacz Górny – Polana – Mały Staw – Samotnia – Strzecha Akademicka – Kopa – Dom Śląski – Śnieżka – Dom Śląski – Strzecha Akademicka – Polana – Karpacz Górny (szlaki: zielony – niebieski – żółty – czarny – czerwony – niebieski – zielony). Dystans – 16,5 km, czas – 3h 15 minut.

Śnieżka2 Śnieżka3 Śnieżka4 Śnieżka5 Śnieżka6 Śnieżka7 Śnieżka8 Śnieżka9 Śnieżka10 Śnieżka11

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć tych znaczników i atrybutów HTMLa: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>